Dagen i sig.

Hej! Hela da ge idag blev lite messt up! Lite kaotiskt helt enkelt. Jag kom till stallet runt 11 och mockade och gjorde i ording sakerna åt chilli. Sedan så ställde jag in alla nya saker på sin plats. Och städade lite smått i skåpen. Sedan så borstade jag igenomchilli en långis. Runt 1 timma skulle jag kunna gissa på :) Sedan kom hovslagaren. Han var väll klart runt klockan 2 då jag gick in i byssan. Sedan så väntade jag tills klockan hanv 4 skulle jag tro... för att hon som skulle ha lektionen höll på att göra ett par naglar. Akryl på en annan i stallet. hehhe ja... Men tillslut blev dem klara och då fixade jag i ordning chilli och han fick bära sitt oranga sett och jag hade även på mig min nya KL jacka :)
Majas kompis Gabby var där och tog lite foton. Vissa kanske bllev bra men dem på mig blev nog inte det haha, kollade igenom bilderna en snabbis och dem blev ganska roliga hahah! Men jag hade rätt kul idag iaf.! Vi tränade på avstånden bytt mellan 6 galoppsprång och 8 , sex var lätt men därimot när jag skulle klämma in 8 så blev det en aning trångt haha!
Sedan hoppade jag en kombination på 70 skulle jag tro. En oxer och en sockerbomm.. Vi började lungt idag för att hästarna eller min häst iaf inte har gått så mycket det senaste utan han har mest lullat omkring om man kan säga det på det viset. :)
Men det var kul iallafall :)
Var väll hemma runt 20 över 7 så hann se en liten del utan ponnyakuten hhaha! Kollade på det jag hade missat på datorn senare.! hih..
Imorgon äre prao! Ifrån 11 till 4 ! Sedan stallet tror jag skall longeraa honom då! Men jaoo, Mobil blogg imorgon då! :)
Och bilderna på det jag hade köpt får ni vänta lite på ehehe ;)  Blev ettt lite långt inlägg idag men tack om ni orkade läsa det hahaa! Ha det !
KRam Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0